L'associació de veïns de Mas Romeu confirma que va decidir contractar els serveis de l'empresa Lleuresport Lloret perquè els subministrés el material que necessitaven per dur a terme les festes de barri. Una empresa, recordem, de la que és propietari el noi de Lloret acusat de presumptes abusos a menors.
La decisió del barri va provocar el malestar d'alguns dels pares i mares afectats per aquests suposats abusos sexuals als seus fills. Des de Mas Romeu però afirmen que es va contractar l'empresa sense la intenció de molestar a ningú i perquè la seva activitat no està vetada, segons Antonio Bermúdez, president de l'associació de veïns i veïnes de Mas Romeu.
Bermúdez ha explicat que l'associació de veïns té la llibertat d'escollir l'empresa que vulgui, i després, és el consistori qui paga la factura que presenta en base a la subvenció que atorga a cada barri. En aquest sentit el president de l'associació de veïns ha afegit que Lleuresport Lloret es va posar en contacte amb ells i l'oferta de preus que els feia s'ajustava a la situació econòmica actual.
Aquest va ser un dels motius pels quals Mas Romeu va contractar els seus serveis. A més Bermúdez ha especificat que l'empresa tenia contacte ja amb l'ajuntament i això facilitava també les coses.
Per la seva banda l'ajuntament de Lloret va explicar en declaracions a Diari de Girona que els diners públics que es van destinar per pagar el servei que aquesta empresa havia ofert durant la Festa Major de Mas Romeu provenien d'una aportació del pressupost general i van especificar també que no existia cap assignació directa.
Declaracions d'Antonio Bermúdez.
