Un mercat d’encants ple d’ofertes de segona mà. És el que avancen els organitzadors, el Rotary Club, sobre les parades que muntaran diumenge a la plaça Pere Torrent. Expliquen que han rebut un munt de peces i d’articles de part de particulars ja no els fan servir a casa.
Els han cedit perquè el Rotary els posi a preus realment únics i reculli diners amb finalitats benèfiques. En això consisteix el Mercat dels Encants. El president de l'entitat, Carles Sobirà, espera que sigui "un èxit" i convida els lloretencs a descobrir tot el que han reunit per a l’ocasió.
De fet, encara hi ha temps perquè el Rotary vingui a casa seva a recollir algun producte que vulguin donar per al mercat. O si no el poden portar el mateix diumenge a la plaça Pere Torrent.
Recordem que el certamen es programa amb finalitats benèfiques. En aquesta ocasió, els diners recollits aniran a parar a la Fundació Sant Romà, per a que restauri el campanar de l’església parroquial. El mercat d’encants del Rotary Club obrirà les portes de les 10 del matí a les 18 hores.
