Més de 100 pessebres a concurs

A partir d'avui, el jurat comença a valorar els pessebres de Lloret de Mar que s'han presentat a concurs. Ha de tenir en compte els naixements elaborats a casa, però també els que ornamenten hotels, botigues i associacions.  En aquest cas -el dels pessebres fets en establiments- s'ha editat un mapa que marca l'ubicació de […]

A partir d'avui, el jurat comença a valorar els pessebres de Lloret de Mar que s'han presentat a concurs. Ha de tenir en compte els naixements elaborats a casa, però també els que ornamenten hotels, botigues i associacions.

 

En aquest cas -el dels pessebres fets en establiments- s'ha editat un mapa que marca l'ubicació de les 25 propostes que competeixen. N'hi ha a l'Església Parroquial, al Museu dels Gats, a l'asil Nicolau Font, al centre sociosanitari i al parc de Sant Cristòfol, entre d'altres punts. Jaume Soliguer, membre de l'associació de pessebrisme, considera que el plànol “és útil per a lloretencs i turistes”.

 

A través del mapa, una persona pot visitar els 25 naixements que s'han fet enguany en hotels, comerços i entitats. L'edició del plànol és una novetat per tal de potenciar el pessebrisme local i els costums nadalencs tradicionals.

 

Enguany més d'un centenar de naixements s'han apuntat al concurs, una xifra més alta que en altres ocasions. Té en compte els que hi ha fets a casa, en establiments públics i els diorames, que són pessebres en miniatura.

 

El jurat els passa a valorar entre avui i dimecres. Els premis s'entregaran el proper 8 de gener. Hi ha guardons per a tots els participants, a més de premis econòmics per als millors naixements, els més originals i elaborats.

 

L'exposició de diorames es troba a la capella dels Sants Metges. La poden visitar cada dia, matí i tarda, excepte l'1 i el 6 de gener.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.