Miguel Molina s’estrena en el 60è lloc de les 24 hores de Nurburgring

L'equip de Miguel Molina ha acabat 60è en la prova de Nurburgring, a les DTM alemanyes. És un circuit especialment complicat, que consisteix en conduir un mateix cotxe durant 24 hores amb altres pilots.  Al lloretenc, que era la primera vegada que s'enfrontava a aquest repte, el van acompanyar tres corredors més: un italià, un […]

L'equip de Miguel Molina ha acabat 60è en la prova de Nurburgring, a les DTM alemanyes. És un circuit especialment complicat, que consisteix en conduir un mateix cotxe durant 24 hores amb altres pilots.

 

Al lloretenc, que era la primera vegada que s'enfrontava a aquest repte, el van acompanyar tres corredors més: un italià, un alemany i un suec. Tots corrien per Audi. Molina assenyala que “vam tenir problemes mecànics, vam perdre una hora, però vam aconseguir acabar la cursa, és el més important”.

 

La prova de Nurburgring és mítica. En la 39a edició d'aquest cap de setmana, hi van participar 250 cotxes. Era un circuit obert a tothom i, per tant, hi havia una gran varietat de vehicles. Pel que fa als aficionats, van seguir la cursa 250.000 persones, tot i la pluja que va caure a Alemanya.

 

Després d'aquesta experiència, Miguel Molina passa un parell de dies a Lloret i se'n torna a les DTM. La propera cita és aquest diumenge.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.