Miquel Molina, el pilot lloretenc de 18 anys, és a Alemanya. Allà prepara la cursa del cap de setmana, decisiva en la temporada de les World Series.
Molina, que corre amb l'escuderia italiana Prema Power Team, arriba a Alemanya després d'haver fet podi al circuit d'Hongria, on va obtenir la tercera posició.
A pocs dies de la prova, explica que s’ha proposat “seguir amb la mateixa línia, a bon ritme, per pujar la classificació en les quatre carreres que queden”.
A Miki Molina el va fitxar l'escuderia italiana a principis d'any, després de les victòries aconseguides la temporada anterior. Corre a les World Series, la categoria que queda per sota de la Fòrmula 1, que és, de fet, l'objectiu del jove pilot lloretenc.
Tot plegat, una professió que l'obliga a viure a cavall entre Itàlia i Lloret. Molina reconeix que és una situació “difícil perquè és pocs dies a casa i això es nota”. La temporada de les World Series consta de nou carreres dobles. Molina es troba, de moment, en la dotzena posició. I corre pensant sempre en el mateix, arribar pas a pas a la Fòrmula 1.