Milloren les platges de Lloret per aconseguir més distintius de qualitat

L'ajuntament vol que la majoria de platges de Lloret obtinguin distintius de qualitat. De moment, dues d'elles, la del Centre i Fenals, disposen de bandera blava i del certificat Q de Qualitat, que enguany s'han renovat. La voluntat municipal és que el reconeixement arribi a la resta de platges, tot i que s'hauran d'incrementar i […]

L'ajuntament vol que la majoria de platges de Lloret obtinguin distintius de qualitat. De moment, dues d'elles, la del Centre i Fenals, disposen de bandera blava i del certificat Q de Qualitat, que enguany s'han renovat.

La voluntat municipal és que el reconeixement arribi a la resta de platges, tot i que s'hauran d'incrementar i millorar els serveis. I en això està treballant precisament el consistori.

Les actuacions se centren en les platges de Cala Canyelles, on es traurà el parquing de cotxes de primera línia, en la Boadella, on s'instal·laran serveis sanitaris i ja s'ha millorat l'accés, i també en la platja gran, on es renovaran escales i rampes en els propers dies. Aquests accessos són antics i presenten certs problemes de seguretat. Això, a més de millorar el servei, donarà una imatge renovada de la platja més important de Lloret. 

Una altra acció important se centra en Cala Canyelles. Allà hi ha un aparcament de cotxes, situat a tocar la sorra. L'ajuntament el traurà i n'habilitarà un a 100 metres de la platja. L'objectiu és treure els vehicles de la primera línia, ja que dificulten l'accés en aquest indret. 

La platja de la Boadella també presenta novetats. L'accessibilitat, el camí per arribar-hi, ja s'ha millorat. Això és important perquè era un dels principals esculls per no obtenir bandera blava en aquesta zona. I properament s'instal·laran serveis sanitaris, que es connectaran amb l'estació de bombeig.  

Com veuen, totes aquestes obres estan previstes en un termini immediat, són qüestió de setmanes. Per tant, s'espera que, de cara al 2007, augmenti el número de banderes blaves per Lloret. Pel que fa a la sorra, que en anys anterior s'ha hagut de reposar en els indrets on faltava, enguany no ha necessitat cap trasllat en motiu dels temporals.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.