Miquel Molina escala posicions a les World Series

El lloretenc Miquel Molina ha pujat 10 posicions de la classificació general de les World Series. Ara és quart, després d’aconseguir dos podis aquest cap de setmana. Els cotxes van córrer al circuit de Spa, a Bèlgica.  Després d’uns bons entrenaments, en la cursa de dissabte, Molina va sortir en 6a posició. No va parar […]

El lloretenc Miquel Molina ha pujat 10 posicions de la classificació general de les World Series. Ara és quart, després d’aconseguir dos podis aquest cap de setmana. Els cotxes van córrer al circuit de Spa, a Bèlgica. 

Després d’uns bons entrenaments, en la cursa de dissabte, Molina va sortir en 6a posició. No va parar d’avançar altres pilots fins que, a dues voltes del final, va poder superar el rus Daniil Move. Això li permetre aconseguir la tercera posició.  

Si Molina va ser el tercer, el podi el van completar un pilot espanyol i un altre de belga. Pel que fa a diumenge, el lloretenc va sortir en tercera posició i la va mantenir fins al final de la cursa.

Miquel Molina valora de forma molt positiva les dues terceres posicions assolides a Bèlgica, que li han donat 19 punts. El líder de la competició és Marcos Martínez, que ha aconseguit tres victòries en les quatre curses disputades. Tot i així, el pilot de Lloret no perd l’esperança. 

Les puntuacions de les World Series donen, ara per ara, 21 punts a Miquel Molina. Per davant seu hi ha Marcos Martínez, amb 45 punts, Baguette, amb 37 i Walker, amb 24 punts.    

Gimnàstica rítmica. El club lloretenc va fer un bon paper en la final territorial de conjunts, disputada dissabte a la vila. Dels 4 grups de l’entitat que s’hi van presentar, tres van assolir la victòria i el quart va fer podi en tercera posició.

Les valoracions per part de l'entitat són molt positives. Una de les entrenadores, Blanca Lloveras, presumeix de tenir "una bona cantera". 

Les nenes de categoria benjamí ja han acabat la temporada, mentre que les infantils i les cadets participaran a la final de Catalunya. Es disputarà el 23 de maig a Girona.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.