Miguel Molina va haver d'abandonar la cursa de diumenge passat. El pilot de Lloret de Mar no va poder acabar el circuit anglès de Brands Hatch, perquè va topar amb un altre vehicle.
Recorda que tot anava bé a les proves preliminars de les DTM. Divendres va aconseguir quedar entre els vuit primers classificats, però diumenge va ploure i el ritme, un cop començada la cursa, no era bo. Molina explica que, quan va intentar ajudar un altre pilot de la marca Audi, va xocar i se li va acabar la prova.
Tot i això, Audi va guanyar el campionat (va omplir el podi) i se situa al capdavant del campionat, amb 1 punt d’avantatge sobre Mercedes, que fins ara dominava la temporada.
Encara que no va acabar la cursa de diumenge passat, Molina està animat. Reconeix que a les DTM d'enguany encara no ha aconseguit puntuar, però assenyala que li queden tres proves per intentar-ho.
El pilot lloretenc assegura que compta amb “el suport i la confiança del seu equip”. Explica que, per les característiques del campionat, tot es redueix en ajudar algun pilot d'Audi.
La propera cita és el 18 de setembre, al circuit d'Oschersleben (Alemanya).
(Fotografia: moment de la cursa de diumenge passat a Brands Hatch)
