Molts alumnes per una gran varietat d’esports

Més de 2.000 escolars es reuniran dijous a Lloret per a practicar una gran varietat d’activitats a l’aire lliure. És una jornada multiesportiva, que s’adreça a estudiants de secundària de les comarques gironines. Els joves faran de tot sense parar. Un cop acabin de practicar una disciplina, en començaran una altra. El cap d’àrea d’esports del […]

Més de 2.000 escolars es reuniran dijous a Lloret per a practicar una gran varietat d’activitats a l’aire lliure. És una jornada multiesportiva, que s’adreça a estudiants de secundària de les comarques gironines.

Els joves faran de tot sense parar. Un cop acabin de practicar una disciplina, en començaran una altra. El cap d’àrea d’esports del consell comarcal de la Selva, Manel Fernández, exposa que practicaran "atletisme, bitlles catalanes, volei i tallers variats", entre altres activitats. 

La jornada, que forma part del Pla Català de l'Esport a l'Escola, espera reunir uns 2.200 alumnes. Vindran d’arreu del territori gironí. La seu torna a ser Lloret, igual que l’any passat, en motiu de les seves instal·lacions i la voluntat col·laboradora de l’ajuntament.   

Dijous es duu a terme la jornada multiesportiva, en diferents espais de Lloret. Començarà a les 10 del matí i acabarà cap a les 15 hores. 

L’organitzen diferents administracions i organismes, com la conselleria d'Educació, la Diputació de Girona, la Unió de Consells Esportius de Catalunya, l'Agrupació Territorial de Consells Esportius de Girona, el Consell Comarcal de la Selva i l'Ajuntament de Lloret.   

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.