Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Blanes van detenir el dia 15 de juliol tres joves, dos menors i un altre de 18 anys, de nacionalitat ucraïnesa, veïns de Lloret de Mar, com a presumptes autors d’un robatori amb violència i intimidació i d’un delicte de lesions.
A quarts de tres de la matinada del 15 de juliol, una dotació de paisà va veure a un grup d’estrangers que estaven en una zona on hi ha un parc infantil de Lloret de Mar i cridaven auxili.
Es tractava d’un grup de cinc joves que estaven colpejant a un altre grup de menors mentre els sostreien el que podien. En veure la policia, els agressors van fugir del lloc corrents.
La patrulla va enxampar a dos dels lladres que duien un altaveu sense fils que havien sostret als nois. Els agents els van detenir com a presumptes autors d’un delicte de lesions i un altre de robatori amb violència i intimidació.
Una altra dotació policial es va fer càrrec de les víctimes, les quals presentaven ferides al voltant dels ulls a causa dels cops de puny que havien rebut. Els joves van ser atesos al CAP-1 de Lloret.
Els agents van continuar fent recerca per la zona i van localitzar el tercer implicat en els fets i també el van detenir.
Els detinguts menors d’edats van ser lliurats als seus tutors legals i van ser citats per presentar-se davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Blanes.
El detingut que és major d’edat va passar el dia 18 de juliol a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Blanes, el qual va decretar la seva llibertat.