Aquest dissabte comencen els concerts de les nits d’agost en el paratge de Santa Cristina. La primera actuació és un proposta original de ritmes caribenys interpretats en clau de jazz a càrrec de SBB Latin Jazz Orquestra.
El segon concert és la presentació de "Vola'm a sa lluna", l'últim treball del menorquí Cris Juanico, acompanyat de l'Original Jazz Orquestra. Per tant, jazz de nou a l’aire lliure i a tocar el mar. Si aquesta sessió està prevista pel 18 d’agost, la següent és el dia 24, però en aquest cas es durà a terme a l’interior de l’ermita.
Serà el torn de la música clàssica, amb un repertori de Bach, Mozart i Haydin, entre d’altres mestres, interpretats amb flauta i violoncel. Segons els organitzadors, és casualitat que enguany coincideixin dos concerts de jazz, ja que l’objectiu és oferir propostes musicals variades.
Les entrades per cada un dels concerts de Santa Cristina valen 15 euros. Es poden comprar al departament de cultura de l’ajuntament o bé una hora abans de cada sessió. Totes comencen a dos quarts d'11 de la nit.