La Policia Local de Lloret va rescatar un gos que va estar atrapat a la reixa d’un balcó durant dos dies. Els agents es van endur l’animal perquè no hi havia ningú a l’habitatge.
La situació es va donar dimarts passat a la urbanització Lloret Blau i la policia va rebre l’avís d’un veí que hi havia un gos atrapat que feia dos dies que no parada de plorar. Quan els agents hi van anar, van trobar l’animal en el balcó, amb el cap enganxat a la reixa sense poder-lo treure. La policia, amb l’ajuda dels Bombers, va pujar amb una escala fins al balcó i va aconseguir alliberar-lo.
Ara busquen el propietari, que podria ser multat per abandonament. Tot i així, el cap de la Policia Local, Joaquim Martín, és prudent i ressalta que estan investigant sense descartar cap hipòtesi. El que està clar és que el gos està considerat de raça perillosa i això comporta certs requisits al propietari.
Ara el gos és al Centre d’Acollida d’Animals de la Selva. Tot i les ferides, està en bon estat.
Quan localitzin el propietari del gos, podria rebre una multa per haver deixat l’animal abandonat.