Posada en valor l’oferta cultural de Lloret a les xarxes

Periodistes i blocaires del Regne Unit, Alemanya i dels països de l’Est han viatjat fins a la destinació per conèixer l’oferta turística i cultural de Lloret.

Nicole Biarnés, Elisabeth Keegan
Posada en valor l’oferta cultural de Lloret a les xarxes

00:00



Lloret Turisme ha dut a terme diferents accions promocionals amb prescriptors internacionals. Periodistes i blocaires del Regne Unit, Alemanya i dels països de l’Est han viatjat fins a la destinació per conèixer l’oferta turística i cultural i, posteriorment, difondre-la a través dels seus mitjans de comunicació i xarxes socials.

Una d’elles ha estat la blocaire alemanya Nicole Biarnes. Gestiona un bloc dedicat al turisme cultural i, de forma recent, ha estat al municipi per aprofundir en el coneixement del patrimoni indià de la vila i els Jardins de Santa Clotilde. La comunicadora destaca la qualitat de l’oferta cultural.

Nicole Biarnes reconeix que a Alemanya no es coneix el patrimoni lloretenc. Considera que cal trencar tòpics i potenciar la informació sobre l’oferta cultural.

Però l’alemanya no ha estat l’única visitant. Coincidint amb la celebració de la Fira Americanos, diversos comunicadors que es trobaven recorrent les comarques gironines, han passat per Lloret. Durant l’estada, van descobrir els Jardins de Santa Clotilde i el patrimoni indià de la vila. Les percepcions de tots plegats, segons la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, van ser molt bones.

D’altra banda, de cara a la temporada d’estiu, Lloret Turisme ha organitzat quatre visites als equipaments del Museu Obert de Lloret amb treballadors de la vila que tenen contacte directe amb els turistes, com els recepcionistes dels hotels. L’objectiu és que coneguin bé l’oferta del municipi per traslladar-la als visitants.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.