Premien la platja del centre

Lloret de Mar suma un nou reconeixement a les seves platges, en motiu de la qualitat i serveis que ofereixen als turistes. En aquesta ocasió, el premi prové d'una associació espanyola de tècnics especialitzats en medi ambient. Han distingit la platja del centre de la vila.  A més d'una sorra neta i de gran extensió, […]

Lloret de Mar suma un nou reconeixement a les seves platges, en motiu de la qualitat i serveis que ofereixen als turistes. En aquesta ocasió, el premi prové d'una associació espanyola de tècnics especialitzats en medi ambient. Han distingit la platja del centre de la vila.

 

A més d'una sorra neta i de gran extensió, és un indret accessible, vigilat per socorristes i amb un munt d'activitats complementàries, com les esportives, el club infantil o la biblioplatja.

 

L'entrega del premi, anomenat Ecoplayas, va tenir lloc a finals de setembre a Gijón. Allà, en el decurs d'un congrés, els representants lloretencs van explicar com gestionen la platja del centre. Ignasi Riera, regidor de Medi Ambient, relata que el van acompanyar l’empresa que neteja els residus, la que organitza els esdeveniments, la que balisa l’aigua, la que representa els socorristes… “per a fer palès la forma de treballar en una platja que rep molts de banyistes”.

 

Aquesta és la segona vegada que Lloret rep aquest reconeixement. El primer va ser l'any 2007 per la platja de Fenals. En qualsevol cas, aquest premi se suma a d'altres distintius per a la costa lloretenca, que presumeix de banderes blaves, de la Q de Qualitat, etc.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.