Aquest dissabte a la tarda, se celebra a Lloret la primera trobada de Coros Rocieros i la Festa de La Divina Pastora. Serà a l’església de Sant Romà.
L’esdeveniment l’organitzen, de manera conjunta, la parròquia de Lloret i la Penya del Graná i la Casa Cultural de Los Pueblos de Íllora. El seu president, Sebastián Crespo, destaca que hi participaran tres agrupacions corals i explica que és l’inici d’un projecte que volen fer més gran en els pròxims anys.
Crespo assenyala que la Festa de la Divina Pastora és un acte religiós i que esperen la presència de moltes associacions de Lloret i d’altres municipis.
La celebració començarà a les cinc de la tarda amb el concert dels Coros Rocieros i un ball de sevillanes. Després, a les sis, es durà a terme la Missa Rociera.