Productes artesanals, a la venda en un dia festiu

Demà, Dia del Treballador, un mercat de marxants s’instal·la a Lloret de Mar. El fet que obri les portes l'1 de maig ha generat certa polèmica, amb sindicats i partits polítics. Defensen que és una jornada festiva i que, com a tal, les botigues no han d’obrir, que és el que permet l’ajuntament arran de l'ubicació […]

Demà, Dia del Treballador, un mercat de marxants s’instal·la a Lloret de Mar. El fet que obri les portes l'1 de maig ha generat certa polèmica, amb sindicats i partits polítics.

Defensen que és una jornada festiva i que, com a tal, les botigues no han d’obrir, que és el que permet l’ajuntament arran de l'ubicació del mercat. El consistori s’empara en la llei i diu que no vol crear greuges amb les botigues. 

Més enllà de la polèmica, hem volgut saber coses d’aquesta iniciativa. S’anomena microfira mercat i l’organitza el gremi de marxants de Girona i comarques. Consistirà en un centenar de parades, que, ubicades en el barri del Rieral, vendran productes artesanals. Hi haurà de tot: des de menjar a roba, calçat o bijuteria. 

El president del gremi, Manel Cano, explicar que han triat Lloret per a emplaçar el mercat, perquè és una destinació turística, un poble atractiu i per totes les facilitats donades per part de l’ajuntament.

Explica que han fet parada en altres poblacions de la demarcació, com Figueres i Empuriabrava, i que han tingut força èxit. Sempre trien una diada festiva per a dur a terme el certamen.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.