21.9 C
Blanes

Promoció de la vila a través del concurs ‘Selfie Your City’, a Instagram

Els interessats han de fotografiar-se a la Dona Marinera, al mirador de Mallorca a Sa Caleta o als jardins de Santa Clotilde.

Un dels selfies participants
Un dels selfies participants
Maurici Carbó

Lloret participa en un concurs de promoció turística a través d’Instagram anomenat Selfie Your City. Des de l’Ajuntament, s’han marcat tres lloc des d’on fer-se la fotografia d’un mateix: el monument de la Dona Marinera, el mirador de Mallorca a Sa Caleta i els jardins de Santa Clotilde.

El gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó, considera que Instagram és una bona eina per fer promoció del municipi. I, a banda de l’ús de les xarxes socials, Maurici Carbó remarca que és una bona idea organitzar concursos per captar l’atenció de la gent.

Per participar al concurs, cal incloure les etiquetes #SelfieLloret, #SelfieYourCity i #InCostaBrava. El certamen està organitzat pel Patronat de Turisme de la Costa Brava i estarà actiu fins a finals de novembre. En total, 45 municipis de les comarques gironines participen al concurs amb un total de 137 espais fotografiables.

Al desembre es premiaran les tres imatges més ben valorades de cada municipi. Els obsequis per als participants de Lloret consistiran en una estada d’una nit i esmorzar per a dues persones en una habitació superior i una sessió d’Spa al Gran Hotel Guitart Monterrey, una nit per a dues persones a l’Hostal Ribas i una nit per a dos adults i dos nens en un dels apartaments del càmping Canyelles, un dinar i entrades per al Gnomo Park.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.