L’ajuntament rectifica i rebaixa el cost per tenir a la platja una caseta de venda de tiquets de creuer, arran de les queixes d’unes quantes empreses i del Grup Independent de Lloret (GRILL). Van presentar al·legacions, que s’han estimat en part.
La majoria es queixaven de les noves condicions econòmiques, que pretenia imposar el consistori. Bàsicament, denunciaven l'increment de preu per disposar d’un quiosc a la sorra. Un cop estudiades les al·legacions, el regidor de platges, Santiago Ontañón (PP), explica que han decidit mantenir el preu per caseta, però no aplicaran els 1.500 euros per cada vaixell addicional que tingui l’empresa concessionària.
Amb les noves condicions, Santiago Ontañón assegura que no n’hi ha prou per a cobrir el manteniment i els serveis de platja, i que les altres empreses concessionàries, com les que venen gelats, segueixen pagant molt més.
Joaquim Teixidor, portaveu del GRILL (l’únic formació política que ha presentat al·legacions) critica la postura de l’equip de govern, de qui diu que ha fet una "xapussa". El portaveu recorda que les empreses de creuers turístics col·laboren, de forma desinteressada, en actes de festa major i d’associacions. Unes aportacions, que donat el tracte rebut per l’ajuntament amb les noves condicions podrien "perillar o acabar cobrant-se".
Una de les empreses afectades és Viajes Marítimos, que va perdre bona part de la flota amb els temporals del desembre. Ara disposa d’una sola embarcació per a començar la temporada. La companyia ha rebut el suport unànime de la població, per a sol·licitar ajudes que li permetin reflotar el negoci.
Un cas que el regidor considera que l’ajuntament hauria de tenir en compte per a posposar l'increment de preus per a disposar d’una taquilla de venda de tiquets a la platja.
