S’adjudiquen els 28 pisos protegits de Santa Clotilde

Els pisos de protecció oficial que s'han de construir a Santa Clotilde estan pràcticament adjudicats. Ahir es va dur a terme una assemblea amb els sol·licitants. L'ajuntament explica que si bé els han puntuat tots i l'adjudicació està quasi tancada, caldrà fer un sorteig en els casos d'empat o per si algun propietari vol renunciar […]

Els pisos de protecció oficial que s'han de construir a Santa Clotilde estan pràcticament adjudicats. Ahir es va dur a terme una assemblea amb els sol·licitants. L'ajuntament explica que si bé els han puntuat tots i l'adjudicació està quasi tancada, caldrà fer un sorteig en els casos d'empat o per si algun propietari vol renunciar al pis de preu taxat.

 

En qualsevol cas, el procés es troba avançat. Les obres han de començar abans de l'estiu i es calcula que els 28 pisos es podran entregar un any i escaig després. Recordem que, a més, l'ambulatori de Fenals, ara en mòduls provisionals, s'ubicarà en els baixos de l'edifici.

 

Segons el regidor Romà Codina, el perfil del sol·licitant i futur propietari dels pisos és “gent jove o que té mancances per a accedir a la compra de renda lliure”, entre altres factors. L'ajuntament destaca que en els darrers anys ha posat a disposició dels lloretencs prop d'un centenar de pisos, entre lloguer i venda, a un preu que no és el de mercat.

 

Són les 50 vivendes que ha llogat a través de la Fundació SER.GI, les 28 que s'han de construir a Fenals i les 11 que eren buides a Can Ribalaigua. Pel que fa al conveni amb la fundació SER.GI, Romà Codina recorda que permet buscar pisos que estiguin buits i llogar-los a un preu més baix de l'habitual.

 

L'ajuntament, que financia part del lloguer, fa d'intermediari entre el propietari i el llogater i dóna garanties que cadascunda de les parts acomplirà el contracte. El regidor reconeix que va costar arrancar la iniciativa, però que ara “funciona molt bé”. Els representants de la Fundació SER.GI es passen la setmana buscant vivendes buides a Lloret i fent tasques de mediació. L'atenció al públic la duen a terme els dijous al matí, de 10 a 14 hores, en el Puntet.

 

L'ajuntament anima els propietaris de pisos buits a formar part d'aquesta iniciativa que els permet treure rendiment del seu immoble i als llogaters trobar un lloc on viure a un preu assequible. 

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.