25.3 C
Blanes

Se suspèn el judici d’una baralla a Lloret per falta de testimonis

S’ha hagut de suspendre el judici a l’home que va tallar el coll a un compatriota en una baralla a Lloret, el maig del 2011. El motiu és la falta de testimonis. Segons explica el Diari de Girona, la disputa la van protagonitzar quatre joves romanesos i un d’ells va acabar al quiròfan perquè li […]

Palau Justícia Girona
Palau Justícia Girona

S’ha hagut de suspendre el judici a l’home que va tallar el coll a un compatriota en una baralla a Lloret, el maig del 2011. El motiu és la falta de testimonis.

Segons explica el Diari de Girona, la disputa la van protagonitzar quatre joves romanesos i un d’ells va acabar al quiròfan perquè li cosissin els talls que li havien fet al coll amb una fulla d’afaitar; uns talls que mesuraven entre deu i divuit centímetres i que van requerir trenta dies de curació.

Ahir s’havia de celebrar el judici a l’Audiència Provincial de Girona, però l’absència de testimonis clau va obligar a suspendre la vista.

Els processats són tres. Un d’ells s’enfronta a set anys i mig de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa, mentre que els altres dos poden ser condemnats a dotze dies de localització permanent per una falta de lesions.

Segons el diari, en el seu escrit de qualificació provisional, el fiscal assegura que els tres processats es trobaven prop d’un bar de l’avinguda de Tossa quan, per les males relacions que mantenien entre ells, es van començar a barallar. L’agressió va ser violenta des d’un principi, quan els processats van agafar les cadires d’un bar per pegar-se.

L’agressor de la fulla d’afaitar haurà de pagar una indemnització de 10.000 euros per les seqüeles que li van quedar a la víctima i pels dies que va estar impedit per treballar.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.