S’han obert les inscripcions per participar a la Cursa de Nadal de Lloret de Mar, que es farà l’últim diumenge de l’any. Aquesta serà la tercera edició. Com en els darrers anys, la distància serà de 5 kilòmetres i, a banda de córrer, també es podrà fer caminant i practicant nordic walking.
La regidora d’esports, Ester Olivé, explica que “com cada any, se surt i s’arriba a les pistes d’atletisme, i es fa part del seu recorregut pels barris del Molí i el Rieral. Després anem cap al Passeig de Mar i es dona tota la volta i s’arriba a les pistes, on s’hi fa una volta i ja tenim l’arribada. És una cursa senzilla i fàcil de fer”.
La categoria absoluta tindrà el tret de sortida a les onze del matí. La categoria de promoció, que va destinada als més petits, els nascuts a partir del 2001, es farà una hora abans a l’interior de les pistes i modificarà la seva distància segons les edats dels participants.
És una cursa que organitza l’Ajuntament amb la col·laboració del Club d’Atletisme Lloret – La Selva. Un dels atletes de l’entitat, Àngel Mullera, promocionarà l’esdeveniment entre els més petits, passant per les escoles de la vila.
Tothom que hi vulgui participar es pot apuntar de manera online, a través del web de l’Ajuntament, i de manera presencia a les Pistes d’Atletisme, al Puntet i a les oficines de Turisme. La cursa d’adults té un preu de 9 euros, mentre que la de promoció infantil costa 2 euros.
(Foto: sortida de la Cursa de Nadal de Lloret, en una edició anterior)
Arxiu de so: Ester Olivé, regidora d'Esports de l'Ajuntament de Lloret