Nova oportunitat per a les persones emprenedores de Lloret. Es tracta d'un curs que proporciona tota la informació necessària per muntar una empresa amb èxit. Aquest és el lema de les classes, que, segons el regidor de promoció econòmica, Francesc Oliva, s'adrecen a qui vol crear una empresa o bé a qui ja la té i vol una millora.
És un curs d'”orientació, formatiu i molt pràctic”. Té una durada de 20 hores. Les classes estan estructurades en 5 sessions de 4 hores cadascuna. Tindran lloc els dies 19 i 26 d'octubre i 2, 9, i 16 de novembre.
El curs, que impulsa l'ajuntament per a autoocupar les persones, té una capacitat de 25 alumnes. Ja hi ha persones apuntades. Per tant, si els interessa, no perdin el temps. Han d'anar a inscriure's a l'àrea de Promoció Econòmica.
El departament prepara un altre curs també per al mes d'octubre. En aquest cas, va destinat a les empreses familiars que volen dur a terme un relleu generacional. Segons el regidor, un 90% de les empreses de Lloret són petites i de tipus familiar. Per tant, moltes poden estar interessades en aquest curs, que, amb una dotzena de places, permet personalitzar molt més les classes. Tindran lloc els dies 22 i 24 d'octubre a l'Institut Coll i Rodés.
L'ajuntament organitza cursos formatius a nivell empresarial en col·laboració amb altres institucions per tal de donar suport a les persones emprenedores de la vila. Si volen més informació, s'han d'adreçar a Promoció Econòmica, regidoria situada a l'edifici de l'Antic Sindicat.