Tallen la carretera per a protestar per la falta d’aigua a les urbanitzacions

Entre 100 i 200 veïns de Lloret Residencial i de dues urbanitzacions de Vidreres van tallar ahir la carretera C-63. Van protestar així per la falta d’aigua potable, un problema que s’ha agreujat des d’aquest estiu i que ha provocat altres manifestacions i talls de carretera.  L’empresa subministradora, Riera de Cabanyes, explica que no disposa […]

Entre 100 i 200 veïns de Lloret Residencial i de dues urbanitzacions de Vidreres van tallar ahir la carretera C-63. Van protestar així per la falta d’aigua potable, un problema que s’ha agreujat des d’aquest estiu i que ha provocat altres manifestacions i talls de carretera.

 

L’empresa subministradora, Riera de Cabanyes, explica que no disposa de cabal suficient d'aigua i assegura que la única sortida amb garanties és connectar-se a la xarxa del Pasteral.

 

En el cas de Lloret Residencial, els seus parcel·listes es queixen de problemes de subministrament d'aigua, tot i el reforç de camions-cisterna que reben de part de l’ajuntament. El seu president, Rafel Forné, assegura que tant avui com el cap de setmana hi ha cases sense aigua i d'altres que la reben ben “tèrbola” i en cap cas potable. Demana a l'empresa subministradora i al seu representant, Marc Mallart, que trobi ja una solució.

 

El representant de la urbanització afirma que a data d'avui necessiten reforços de part de l'ajuntament. Rafel Forné anuncia que, si no els arriba l’aigua, continuaran manifestant-se i que tallaran la carretera cada dia, si cal.

 

L'empresa subministradora, Riera de Cabanyes, explica que els pous de què disposa no generen el cabal suficient d’aigua per cobrir la demanda de Lloret Residencial i d’altres urbanitzacions. Reconeix que aquesta mancança està generant problemes greus als seus veïns, sobretot des d'aquest estiu, i els demana paciència.

 

L’empresa afegeix que des de l’any passat està en tràmits amb l'Agència Catalana de l'Aigua per a obtenir la connexió amb la xarxa del Pasteral.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.