Sabeu què és l’slackline? Consisteix en caminar per sobre d’una corda fluixa, a l’alçada que es vulgui. Una activitat esportiva que es va originar als Estats Units i que està de moda entre els joves.
Aquesta tarda es fa un taller d’slackline al Puntet, perquè els usuaris ho puguin provar. El responsable, Nil Comas, explica que és una activitat semblant al funambulisme, amb la diferència que no es fa servir un cable metàl·lic, sinó una cinta plana que no es tensa del tot entre dos punts de suport, que poden ser arbres o roques “i si caus, vas a l’aigua”.
En Nil ha practicat slackline a racons de Girona com la Devesa o el Parc del Migdia. A Lloret, els joves fan slackline a la platja o en altres indrets tranquils.
Qui no ho hagi provat, ho pot intentar avui al taller que es durà a terme a dins del Puntet de l’avinguda de Vidreres. El regidor de Joventut, Cristian Fernández, afegeix que és una proposta “sana, que requereix equilibri i disciplina i que té poc risc, ja que es farà un pam o dos sobre el terra“.
El taller d’slackline començarà a les 17 hores.