Teatre lloretenc al FITAG

Quantus Teatre representa aquesta nit a la ciutat de Girona l'obra ‘Quan l’infern sigui atiat’, d'Antoni Cisteró. Un drama sobre els efectes de la guerra amb què la companyia lloretenca participa en el Festival de Teatre Amateur de Girona (FITAG).  El seu director, Martí Peraferrer, explica que va veure l'espectacle l'any passat. La seva qualitat […]

Quantus Teatre representa aquesta nit a la ciutat de Girona l'obra ‘Quan l’infern sigui atiat’, d'Antoni Cisteró. Un drama sobre els efectes de la guerra amb què la companyia lloretenca participa en el Festival de Teatre Amateur de Girona (FITAG).

 

El seu director, Martí Peraferrer, explica que va veure l'espectacle l'any passat. La seva qualitat i una temàtica poc habitual dins el teatre no professional van fer que l'inclogués en el certamen d'enguany. A més, els lloretencs van guanyar un premi de la Diputació de Girona, que els ha donat el bitllet directe per a participar en el mateix festival amateur.

 

Des de la companyia lloretenca, es mostren “molt il·lusionats” amb la representació d'aquesta nit. El director de Quantus Teatre, Joan Romà Ortiz, destaca que el FITAG els dispensa un tracte de companyies professionals.

 

’Quan l'infern sigui atiat’ és un drama sobre la violència entre Israel i Palestina. L'argument explica una petita història d'amor, que desferma l'arribada d'un personatge a casa de dues germanes.

 

L'obra, a càrrec de Quantus Teatre, es representa avui, a partir de les 22 hores, a la Casa de Cultura de Girona.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.