Abans de començar el ple d’aquest dilluns, tots els regidors i l’alclade van signar per la campanya que ha impulsat l’Ajuntament amb la col•laboració de diverses associacions de veïns per recollir firmes per demanar a la Generalitat que es reobrin les urgències nocturnes a Lloret.
L’alcalde, Jaume Dulsat, va explicar breument que totes les signatures que es recullin es presentaran al conseller de Salut, Toni Comín, en una reunió que el Consistori ja ha sol•licitat. A més, la previsió és redactar un informe que també pugui comptar amb el suport d’entitats locals de la vila per tenir encara més força a l’hora de reclamar el servei.
Dulsat també va matisar que la comissió creada per plantejar accions amb l’objectiu de recuperar les urgències nocturnes ja s’ha reunit dues vegades i va assegurar que està molt activa.