Tres propostes musicals

Jazz, guitarra i sardanes. Tres propostes musicals per a les nits del cap de setmana.  Homenatjar Billie Holiday, considerada una de les veus més carismàtiques del jazz nord-americà, no és gens fàcil. Aquest però és el punt de partida del concert d'aquesta nit al paratge de Santa Cristina. Va a càrrec de la Sandy River […]

Jazz, guitarra i sardanes. Tres propostes musicals per a les nits del cap de setmana.

 

Homenatjar Billie Holiday, considerada una de les veus més carismàtiques del jazz nord-americà, no és gens fàcil. Aquest però és el punt de partida del concert d'aquesta nit al paratge de Santa Cristina. Va a càrrec de la Sandy River Jazz Band. Una formació de Riudarenes, creada fa 5 anys, que reinterpreta estàndards del jazz més clàssic.

 

Té en la seva cantant, Laia Porta, la millor targeta de visita. La seva veu recorda inconfusiblement el to i timbre de Billie Holiday. Ho podrà comprovar el públic que avui s'acosti a la plaça del Pi de Santa Cristina. A partir de les 22:30 hores.

 

Més propostes 

Un quartet de guitarres omplirà de música espanyola i cubana els jardins de Santa Clotilde demà a la tarda. Qui ofereix és el concert és la banda Camera XXI, que integren 4 dones. Es van unir professionalment el 1999 i des de llavors han creat una formació consolidada i per sobre de tot una gran amistat.

 

Una de les integrants, Núria Cervantes, explica que Camera XXI es va crear una mica per casualitat. Tant ella com les altres estudiaven música a Barcelona i tenien un mestre en comú, que les va animar a crear una banda. El projecte les va engrescar i des de fa 11 anys és una realitat, que totes quatre combinen amb la docència.

 

Núria Cervantes afegeix que les apassiona tocar la guitarra, “un instrument que el tens molt a prop, que l’abraces, la sensació és molt maca”. Tot i que no és la primera vegada que actuen a Lloret, sí és el primer cop que trepitjaran els jardins de Santa Clotilde. La cita és demà, a partir de les 19 hores. El concert forma part del Festival de Guitarra de Girona.

 

Però aquesta no és l'única proposta musical per aquest dissabte. Unes hores més tard, a la plaça de la Vila, hi ha audició de sardanes. La cobla convidada és la Ciutat de Girona, que oferirà el seu repertori a les 22:30 hores.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.