25 C
Blanes

Un centenar de persones reben a Jordi Pujol en la seva visita a Lloret de Mar

Al voltant de cent persones es van reunir ahir a l'hotel Rigat per rebre a l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol. Entre els assistents hi havien representades moltes de les diferents associacions i entitats del municipi.   Precisament aquesta relació entre entitats i ajuntament és una de les coses que l'Alcalde, Xavier Crespo, va destacar […]

Al voltant de cent persones es van reunir ahir a l'hotel Rigat per rebre a l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol. Entre els assistents hi havien representades moltes de les diferents associacions i entitats del municipi.

 

Precisament aquesta relació entre entitats i ajuntament és una de les coses que l'Alcalde, Xavier Crespo, va destacar com important en el seu discurs. També va parlar de les petites coses que s'han anat fent al municipi i que són importants pels habitants de Lloret.

 

L'expresident del govern de Catalunya, Jordi Pujol, va fer referència a diferents aspectes d'actualitat que afecten al país i també a Lloret de Mar. I en aquest sentit va descriure a Xavier Crespo, com un bon polític i va recordar també que el municipi necessita un bon alcalde que governi durant els pròxims quatre anys.

 

Per altra banda l'Alcalde ha valorat molt positivament la visita de Jordi Pujol i ha recordat també que fa quatre anys, quan l'expresident de la Generalitat va venir a Lloret, va donar sort a CiU ja que l'agrupació política va guanyar aquelles eleccions.

 

Un acte, el d'ahir, que també va tenir com a protagonistes a dos lloretencs que van rebre de mans de Jordi Pujol una placa commemorativa com a senyal de reconeixement per la seva militància a CiU durant 25 anys.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.