Un grup d’amics de Juan Anotnio Pomares organitza un torneig en honor seu

Lloret de Mar celebrarà el pròxim mes de maig el primer Memorial Juan Antonio Pomares, en record al jugador de futbol lloretenc que va morir al camp municipal el 2 de juliol de l'any passat en un torneig de veterans. El seu grup d'amics ha creat una associació sense ànim de lucre que recuperarà, en […]

Lloret de Mar celebrarà el pròxim mes de maig el primer Memorial Juan Antonio Pomares, en record al jugador de futbol lloretenc que va morir al camp municipal el 2 de juliol de l'any passat en un torneig de veterans. El seu grup d'amics ha creat una associació sense ànim de lucre que recuperarà, en honor seu, un antic torneig de futbol base que es va celebrar a Lloret fins els anys 80.

Ja fa mesos que els organitzadors treballen en aquest esdeveniment esportiu en què hi participaran “equips de molt alt nivell, com el Futbol Club Barcelona, Real Club Deportiu Espanyol, Real Saragossa, Atlètic Osasuna i Girona Fútbol Club, juntament amb el Lloret”, segons ha explicat un membre de l'organització, Jaume Bosch, que ho considera un “bon homenatge” pel seu amic.

Es tracta d'un esdeveniment esportiu de primer ordre que necessita el suport de voluntaris que faran possible l'èxit del torneig. Els interessats en col·laborar poden apuntar-se al Puntet, a través de la web www.memorialpomares.org, que començarà a funcionar dilluns o bé enviant un correu a organitzacio@memorialpomares.org. Els organitzadors no obliden que “el motiu principal del torneig serà l'homenatge a Juan Antonio Pomares, conegut pels seus amics com en Pomi”, segons recorda un altre membre de l'organització, Àlex Portavella.

El regidor d'esports, Ivan Tibau, valora de manera molt positiva la iniciativa, tant pel record de Pomares, com per la importància de l'esdeveniment a nivell esportiu, que considera que és un “projecte engrescador”. El torneig memorial Juan Antonio Pomares es disputarà el cap de setmana del 17 i 18 de maig. Els diners que es recullin es destinaran a la investigació de les malalties cardiovasculars, com la que va provocar la mort de Pomares.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.