Lloret compta amb una escola nova, a partir d'avui, dia d'inici del curs escolar. L'equipament consta de mòduls prefabricats i es troba situat al costat del Pere Torrent, a l'espera que la Generalitat construeixi el centre definitiu al barri de Fenals.
Aquest matí hi han començat les classes una seixantena d'alumnes, repartits en tres aules, de P3, P5 i primària. La regidora d'educació de l'ajuntament, Ester Olivé, explica que han ocupat els barracons utilitzats abans per l’escola Àngels Alemany.
La regidora recorda que fa més d'un any l'ajuntament va cedir els terrenys a Fenals perquè Educació hi faci una escola i un institut. De moment, no hi ha terminis anunciats.
Pel que fa al nou curs, l'han iniciat avui un total de 4.400 alumnes, d'entre 3 i 16 anys. D'aquests, 150 s'han matriculat a l'estiu. Les dades fan referència a infantil, primària i secundària.
En referència a les escoles bressol, etapa escolar no obligatòria, l'ajuntament reconeix que moltes famílies que volien plaça pública han quedat fora, però que l'oferta global, entre municipal i privada, és “suficient”. Ester Olivé ha assegurat que intenten trobar una sortida a aquesta situació. Les escoles bressol de Lloret obren les portes dilluns vinent, 17 de setembre.
