Pujada a Montbarbat diumenge amb el Centre Excursionista. Una caminada de 16 quilòmetres, apta per a tothom, i que passa per camins, boscos i racons molt bonics del territori lloretenc.
No cal apuntar-s'hi prèviament. Només ser diumenge a les 8 del matí a les pistes d'atletisme. El president del centre excursionista, Josep Carreres, explica que han hagut de buscar camins alternatius a Montbarbat, perquè n'han trobat molts que eren impracticables a causa de les pluges caigudes en els darrers mesos.
La proposta no és cap competició, sinó una caminada per a gaudir de l'aire lliure i descobrir, o redescobrir, el territori. Els participants només han de tenir en compte una cosa: anar ben calçats. A diferència d'altres anys, els participants s'han de dur l'esmorzar.
Es preveu que la pujada a Montbarbat duri un total de quatre hores, entre anar i tornar.
