El calendari educatiu per als propers anys a Lloret de Mar passa per acabar l'escola-institut de Fenals, construir-ne una de nova -la cinquena del municipi-, així com un centre formatiu d'hostaleria. Aquestes són les prioritats que han acordat Ajuntament i Ensenyament, és a dir, Romà Codina i la consellera Rigau, en una reunió de fa pocs dies.
L'alcalde de Lloret confirma que les obres de l'institut-escola de Fenals estan força avançades. A partir del setembre, s'ha de posar en marxa per fases. El motiu és pressupostari. Si aquest centre serà una realitat imminent, l'altra gran obra de l'àmbit educatiu consisteix en edificar una escola nova a Lloret.
L'objectiu: donar sortida a les necessitats de la població. “Per al curs 2012-2013, a Lloret li cal una cinquena escola nova, que serà de dues línies, per tant, important”, assenyala. Afegeix que “nosaltres hem de buscar l’ubicació, que serà diferent a la dels mòduls provisionals perquè la construcció no interrompi el seguiment de la docència”.
Romà Codina reconeix que és “un repte” acabar el centre de Fenals i realitzar una escola nova a Lloret.
