Un dels efectes més visibles que ha deixat el temporal de neu del 8 de març són les destrosses a la carpa de l'escola Pere Torrent. El regidor Ivan Tibau explica que està “destrossada per tot arreu, com si hi haguès hagut un terratrèmol”.
Per això, l'ajuntament l'ha fet desmuntar i ara n'està fent una valoració per saber què costarà reparar-la. En pocs dies ha de saber si val la pena arreglar la carpa o bé comprar-ne una de nova.
Lloret va impulsar, juntament amb altres municipis, un manifest que demana que es prenguin mesures perquè no es repeteixi la situació de caos provocada pel temporal de neu. El text, que es va aprovar dilluns en un plenari a la vila, va rebent adhesions dia rere dia i no només d'ajuntaments.
Segons el diari El Punt, dimarts s'hi va afegir la Diputació de Girona, ahir ho van fer el municipi de Sarrià de Ter i Unió Democràtica. D'altra banda, CiU va anunciar al Parlament que vol convertir el manifest en una iniciativa per a ser debatuda i votada. El tripartit adverteix que estudiarà la conveniència de debatre una proposta de resolució.
Hem d'afegir que, segons TV3, des d'ahir a les 16 hores tots els abonats de les comarques gironines han recuperat el subministrament elèctric.
Des del 8 de març han estat onze dies sense aquest servei bàsic. El tall va afectar inicialment 220.000 clients, que van anar recuperant el corrent de forma gradual. Molts van haver d'aguantar tres o quatre dies sense poder escalfar aigua, ni menjar, ni tenir calefacció enmig d'un fred rigorós.
