Divendres al vespre les corals lloretenques faran un concert plegades

L'actuació, que aplega les vuit corals del municipi, es farà a dos quarts de vuit del vespre a la plaça de l'Ajuntament.

Josep delemus
Divendres al vespre les corals lloretenques faran un concert plegades

00:00



Les vuit corals de Lloret s’aplegaran aquest divendres al vespre per oferir una actuació conjunta. El dinamitzador cultural de l’Ajuntament, Josep Delemus, ha explicat que, com cada any, els grups cantaran tres cançons de manera individual i acabaran amb una peça conjunta; en aquesta ocasió s’ha escollit “Escolta-ho en el vent” de Bob Dylan.

La iniciativa va néixer fa sis anys com a proposta d’un professor de l’institut Coll i Rodés que volia commemorar el Dia Internacional de la Música al juny. Aquest any, però, per motius d’agenda s’ha decidit avançar la data a aquest divendres, 20 de març.

Les corals que participaran a la trobada de divendres són les del Col•legi Immaculada Concepció, els instituts Rocagrossa i Coll i Rodés, la Coral Multicultural de la Selva, els Cantaires de la Casa del Mar, el cor Alba de Prima, la coral Tot Cor i la Coral Unió Lloretenca.

En total seran entre 120 i 150 persones que cantaran divendres, a partir de dos quarts de vuit del vespre, a la parròquia de Sant Romà.

El Casal de l’Obrera celebra els 75 anys amb un dinar de germanor

L'entitat obre les inscripcions per l'àpat del 18 de novembre que es farà a l'Hotel Samba i té un preu de 50 euros per a adults i de 25 per a infants de fins a 13 anys.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Una trentena de parades i activitats omplen la cinquena Fira de les Bruixes aquest cap de setmana

La programació començarà aquesta tarda a dos quarts de set i s'allargarà fins demà dissabte a les vuit del vespre, si la pluja no ho impedeix.

Lloret reivindica Montserrat Roig amb el cicle cultural «Univers Roig»

Can Gallissà i Amargura Cultura organitzen diverses activitats entre octubre i novembre per recordar el llegat literari i feminista de l’escriptora, vinculada familiarment al nostre municipi.