Els botiguers recuperen la festivitat de la Mare de Déu del Carme

Els botiguers del carrer del Carme recuperen aquest any la festivitat de la Mare de Déu del Carme, que se celebra el 16 de juliol. Per tant, ha preparat una sèrie d’activitats per demà a la tarda en aquest carrer i també a Rector Coch i Miquel Ferrer. A més, durant tot el dia, la zona estarà […]

Sol Berenguer, Jordi Orobitg
Els botiguers recuperen la festivitat de la Mare de Déu del Carme

00:00



Els botiguers del carrer del Carme recuperen aquest any la festivitat de la Mare de Déu del Carme, que se celebra el 16 de juliol. Per tant, ha preparat una sèrie d’activitats per demà a la tarda en aquest carrer i també a Rector Coch i Miquel Ferrer. A més, durant tot el dia, la zona estarà decorada amb testos que ha cedit l’Ajuntament.

La festa començarà a les sis de la tarda amb la passada dels gegants i els capgrossos de Lloret; tot seguit, hi haurà una ballada de country i, finalment, Carolina Toledo farà un concert de ranxeres. A més, hi ha previstes diferents sorpreses. Una de les botigueres de la zona, Sol Berenguer, explica que la idea ha sorgit per recuperar una antiga tradició i també per dinamitzar els comerços d’aquest tram del nucli antic.

El regidor de Comerç, Jordi Orobitg, ha rebut la iniciativa amb molt bons ulls i assegura que qualsevol col•lectiu que vulgui tirar endavant una activitat com aquesta rebrà la mateixa bona resposta per part de l’Ajuntament.

Els comerciants de la zona reconeixen que l’any passat hi havia moltes botigues tancades, per llogar, però que aquest any s’ha tornat a donar vida en aquests tres carrers i volen donar un impuls a les vendes. I és que, fa anys, era un lloc per on passaven molts turistes. El regidor Jordi Orobitg atribueix aquesta disminució de vianants per la reconversió hotelera a què s’ha sotmès Lloret, que ha obligat a tancar molts hotels de la zona que havien quedat obsolets.

La festa també comptarà amb una ofrena floral a la Mare de Déu del Carme.

El Casal de l’Obrera celebra els 75 anys amb un dinar de germanor

L'entitat obre les inscripcions per l'àpat del 18 de novembre que es farà a l'Hotel Samba i té un preu de 50 euros per a adults i de 25 per a infants de fins a 13 anys.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Una trentena de parades i activitats omplen la cinquena Fira de les Bruixes aquest cap de setmana

La programació començarà aquesta tarda a dos quarts de set i s'allargarà fins demà dissabte a les vuit del vespre, si la pluja no ho impedeix.

Lloret reivindica Montserrat Roig amb el cicle cultural «Univers Roig»

Can Gallissà i Amargura Cultura organitzen diverses activitats entre octubre i novembre per recordar el llegat literari i feminista de l’escriptora, vinculada familiarment al nostre municipi.