Pedro Navarro és el guanyador del sorteig de la campanya «Estimo el meu mercat»

La iniciativa s’ha dut a terme en la celebració de la Setmana Internacional dels Mercats, per fomentar la compra en comerços de proximitat.

La iniciativa s’ha dut a terme en la celebració de la Setmana Internacional dels Mercats, per fomentar la compra en comerços de proximitat.

L’Ajuntament sanciona una vintena d’establiments que incomplien la normativa de mostres comercials

Les multes, de 250 euros, s'han posat a comerços que exposaven articles amb missatges ofensius o col·locaven mostres fora de l'espai autoritzat.

Vint-i-sis establiments de Lloret reben el distintiu ‘Comerç amb Valor’

El reconeixement, atorgat per Pimec Comerç Girona, dona visibilitat als negocis que aposten per un comerç responsable, sostenible i integrat al seu entorn social.

Joan Salvador guanya el primer premi del concurs de joieria «Forjant Talents»

El joier artesà de Lloret, ha estat guardonat per la creació de l'anell Consonància, que s'exposarà a Madrid del 24 al 27 de setembre.

Immobilitzen prop d’un centenar de productes que incomplien la normativa

La policia administrativa ha iniciat el corresponent expedient per infraccions del Codi de Consum de Catalunya.