A partir d’aquest dimecres, 16 d’octubre, s’obren els tres trams de les platges de Lloret de Mar per a gossos. Un permís molt ben valorat per als propietaris, que s’allargarà uns quants mesos fins al 14 de març.
Els trams on està permès el passeig dels gossos són la Punta Garbí de Fenals, la zona de la Roca d’en Maig i el passeig de Sa Caleta. Vereda López, regidora de Benestar Animal, subratlla que és una “iniciativa molt ben rebuda per a qui té animals de companyia i vol gaudir de les platges, esperem que sigui un èxit i que es respectin les normes de convivència”.
Fonts municipals recorden que aquests trams de platja no són d’ús exclusiu per a gossos. Les principals normes és que han d’anar lligats si són de races potencialment perilloses i que s’han de recollir els excrements. L’incompliment de les normes de conducta pot comportar sancions de fins a 1.500 euros. La primera platja per a gossos a Lloret va ser el tram de Fenals al 2018.
