20.530 persones estan cridades a votar aquest diumenge, 24 de maig

A la ràdio farem un seguiment de la jornada electoral diumenge durant tot el dia.

Els deu candidats a l'alcaldia

Jaume Dulsat, Marc Fuertes, Antonio Lorente, Enric Martínez, Xavier Rodríguez Pacios, Jordi Orobitg, Jordi Hernández, Jesús Elias, José Luís Blanco, Paulino Gracia
20.530 persones estan cridades a votar aquest diumenge, 24 de maig

00:00



Últim dia per demanar el vot a Lloret de Mar. Les 10 candidatures apuren les últimes hores de campanya al llarg d’aquest divendres, amb actes populars de fi de festa que tindran lloc aquest vespre i nit a diferents punts de la vila.

La intensitat d’aquesta darrera jornada donarà pas a un dissabte de reflexió, en què no està permesa cap activitat política i no es pot demanar el vot. El moment decisiu arribarà l’endemà diumenge, 24 de maig, amb les eleccions municipals.

Un total de 20.530 persones estan cridades a votar a Lloret. El cens electoral el formen els espanyols residents al municipi i els estrangers que viuen aquí que van manifestar la voluntat de votar.

El proper diumenge, la jornada electoral començarà a les 8, en què es constituiran 30 meses electorals, repartides a les 4 seus habituals: Casa de la Cultura, Esteve Carles, Pere Torrent i Pompeu Fabra.

A partir de les 9 obriran portes, perquè els veïns puguin exercir el dret a vot. Estaran obertes durant tot el dia, de forma ininterrompuda, fins a les 8 del vespre.

Aquí a la ràdio estarem treballant al llarg de tot el diumenge per donar a conèixer, al moment, les dades de participació i, al vespre, els resultats dels comicis de Lloret. Les xifres les donarem de la forma simultània per ràdio, per internet, Facebook i Twitter. Esperem que ens seguiu el proper 24 de maig.

A l’arxiu adjuntat, podeu escoltar el missatge dels deu candidats a l’alcaldia, amb el qual van tancar el debat de dilluns passat.

Aquesta setmana començaran les converses per decidir el futur govern

Tot sembla indicar que Jaume Dulsat serà el futur alcalde, però necessitarà suport d'altres partits.

CiU és la força més votada amb 6 regidors i el segueix el MILLOR amb 4

Els segueixen: PSC, ERC - Avancem, ICV - EUiA, Ciutadans, PPC i En Lloret sí, se puede.

Dades a les 21:30 | 21,70% escrutat

Dades a les 21:30 amb el 21,70% escrutat.

Dades a les 21:27 | 18,39% escrutat

Dades a les 21:27 18,39% escrutat