L’esplai Shalom celebra el Halloween amb dues activitats

Pels més petits hi haurà una gimcana i pels més atrevits, "La casa de la por".

Cristóbal Marchán
L’esplai Shalom celebra el Halloween amb dues activitats

00:00



L’esplai Shalom organitza un parell d’activitats inspirades en la festa de Halloween. Per als més petits, ha muntat una gimcana al pati de l’Erol, al costat de la parròquia de Sant Romà. I per als més atrevits, el que anomena «La casa de la por», una espècie de túnel de terror que recorre l’antiga discoteca Las Cuevas.

Un dels monitors de l’esplai, Cristóbal Marchán, recomana als petits «venir disfressats», perquè d’aquesta manera «s’ho passaran encara millor».

Les dues activitats de l’esplai Shalom són obertes a tothom i gratuïtes. La gimcana comença a les 17.00 h, a l’Erol. I «La casa de la por», a les 19.30 h, a Las Cuevas.

Lloret celebra aquest cap de setmana la 26a edició del Cap de Setmana Ibèric

El Turó Rodó, el Puig de Castellet i Can Saragossa obriran les portes amb activitats gratuïtes per descobrir el patrimoni ibèric.

‘No sé fluir’, el nou tema de la lloretenca Ainhoa Sánchez

El tema parla sobre la por a comprometre's, la por a sentir massa quan es comença una relació i sobre la necessitat de deixar que flueixi.

Mireia Grossmann, especialista en salut sexual femenina, farà una xerrada sobre menopausa al Teatre de Lloret

La conferència, que serà dimecres 14 d'octubre a dos quarts de sis de la tarda, anirà acompanyada del taller de teatre social que es farà tots els dimecres d'octubre i novembre.

L’Ajuntament tanca alguns equipaments del MOLL per perill de tempesta elèctrica

Són els Jardins de Santa Clotilde, el Castell de Sant Joan i el Turó Rodó.