19.6 C
Blanes

Una avaria va deixar 3.740 abonats sense llum ahir a Lloret de Mar

Protecció Civil va haver d'ajudar els avis d'una residència, que es van quedar sense ascensor.

Els membres de Protecció Civil, amb els avis de la residència
Els membres de Protecció Civil, amb els avis de la residència
Josep Lluís Llirinós

Una avaria va deixar 3.740 abonats de Lloret de Mar sense llum ahir a la nit. El tall va afectar diversos sectors del municipi, com el centre i Cala Canyelles, així com els semàfors d’un seguit de cruïlles.

A causa de la manca d’electricitat, Protecció Civil va anar a una residència -la Continental- on va ajudar els avis a pujar des de la planta baixa fins al tercer pis, on dormen. A causa de l’avaria, no funcionava l’ascensor, i els membres de Protecció Civil van donar un cop de mà en pujar a peu i per l’escala una vintena de residents que van en cadira de rodes.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Josep Lluís Llirinós, ha exposat els punts afectats i ha subratllat que “ens vam abocar de ple en donar el millor servei a veïns i visitants perquè tot plegat va ser molest“. Ha afegit que “vaig fer una trucada a Endesa en nom de l’Ajuntament exigint que s’esforcessin perquè la incidència fos mínima“.

Segons Endesa, l’avaria -que es va detectar ahir al voltant de les 20 hores- es va resoldre del tot de matinada.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.