Des d’avui dilluns, 12 de setembre, es desactiven cinc zones blaves de Lloret que, durant l’estiu, han estat de pagament. En total, més de 500 places. La mesura es du a terme cada any i s’allarga fins a l’inici de la temporada d’estiu de l’any següent.
Són les ubicades a l’anomenada zona esportiva –entre les pistes d’atletisme i l’antic casino-, al teatre, a Cala Canyelles, a Fenals i al carrer Josep Tarradellas, a la pujada de la Carpa.
També a partir d’avui, els pàrquings de gestió de municipal tornen a oferir la primera hora d’estacionament gratuïta. Els equipaments que adopten aquesta nova tarifació són els aparcaments de la plaça Pere Torrent, Costa d’en Carbonell, de la Zona Esportiva i el de superfície de Sa Caleta.