Ja ha començat la nova temporada de sortides de marxa nòrdica entre setmana, organitzades per Lloret Turisme. Cada dimecres i cada dissabte, a partir de les deu del matí, es fa una de les tres rutes disponibles: el camí de ronda nord, el camí de ronda sud o bé els boscos de Lloret, amb sortida del Museu del Mar o les oficines de turisme, depenent del recorregut.
La instructora de les sortides, Lourdes Durán, especialitzada en la marxa nòrdica, explica que els participants descobreixen el patrimoni natural i cultural de la vila, mentre fan esport a l’aire lliure.
L’activitat, també coneguda com Nordic Walking, consisteix en caminar per la natura, per senders i corriols, amb el suport d’uns bastons. És apta per a tothom, ja que es pot practicar de manera popular i també com a competició esportiva.
Les sortides, pensades especialment per als visitants, es fan en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. El preu és de 5 euros i s’inclou el lloguer dels bastons. Per fer les inscripcions, cal adreçar-se a les oficines de turisme.