Dani Canals participarà amb el seu altre fill Arnau al Rally de Lloret, on «anirem a per totes»

Competiran en la categoria de Regularitat amb un Porsche 924, "no molt àgil però fiable".

En Dani Canals i el seu fill, en el Rally de l'any passat.
Dani Canals
Dani Canals participarà amb el seu altre fill Arnau al Rally de Lloret, on «anirem a per totes»
00:00

El lloretenc Dani Canals és un altre dels pilots locals que no faltarà al dotzè Rally de Lloret. Si en la passada edició va tenir com a copilot el seu fill Roger, en aquesta ocasió, l’acompanyarà el seu altre fill, l’Arnau. Dani i Arnau Canals competiran en la categoria de Regularitat. Ho faran amb un Porsche 924, un cotxe amb mecànica Wolkswagen que, segons en Dani, és «un punt pesat, no molt àgil però fiable”.

L’any passat, amb el seu fill Roger, van fer una molt bona actuació, tot i la penalització que van rebre, que els va fer perdre posicions. En aquesta ocasió, vol repetir el bon paper. Tot i que el principal objectiu és gaudir de l’experiència, reconeix que, una vegada estiguin a la línia de sortida, aniran a per totes.

Dani Canals i el seu fill Arnau son dos lloretencs més que correran el Rally de Lloret, que arriba el cap de setmana del 15 i 16 de febrer. Ho farà, de nou, amb una important presència de competidors estrangers, especialment vinguts de França.

La principal novetat de la competició és que les etapes es disputaran dissabte i diumenge, i no divendres i dissabte com en edicions anteriors. En la primera jornada, els trams que es faran seran els dels Àngels, Santa Pelleia i Tossa-Cadiretes, mentre que la segona etapa comptarà amb els trams d’Osor i Cladells.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.