El disc ‘Mixtures’, de Josep Soto i Ignas Sestakovas, nominat als premis Enderrock

A més, Ignas Sestakovas està nominat a millor artista revelació de jazz.

Els dos músics.
Josep Soto
El disc ‘Mixtures’, de Josep Soto i Ignas Sestakovas, nominat als premis Enderrock
00:00

El disc de jazz ‘Mixtures’ està nominat als premis Enderrock de música catalana. En concret, en dues categories: millor disc de jazz fet per Josep Soto i Ignas Sestakovas, i aquest últim com a millor artista revelació de jazz.

El disc, que va ser presentat el passat mes de setembre al Teatre de Lloret, és un treball “personal, sincer i vital” amb temes propis i alguns estàndards de jazz, en què s’han unit els talents d’en Josep i l’Ignas, qui va ser alumne seu anys enrere.

En Josep demana als lloretencs que els votin als premis Enderrock. Els guardons es lliuraran el 7 de març al Centre Cultural La Mercè de Girona, juntament amb altres premis. La votació popular a través de la web de la revista Enderrock està oberta fins l’11 de febrer.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.