Impacients per al partit de dissabte. Així se senten els jugadors del Lloret en espera que comenci la Final Four de la Copa de la CERS. Dissabte els homes d'Ivan Tibau es veuran les cares amb el Viareggio. Un equip italià que compta amb un suport incondicional dels aficionats, que sempre fan molt de soroll des de la graderia. Perquè això no afecti de manera negativa al Lloret, el capità, Josep Martos, demana a l'afició que assisteixi a la semifinal i faci costat a l'equip: “Tenir el suport del públic és molt important, i més tenint en compte que ells porten un públic que és molt escandalós. Sempre et sents més arropat si l’afició i el públic de Lloret t’anima”.
Aquesta és la tercera vegada que el Lloret juga la Copa de la CERS. La primera va ser la temporada del 2004 – 2005, quan el Barça el va eliminar al primer partit. La segona, l'any passat, quan també va arribar a la Final Four, però no es va classificar per a la final. Per treure's l'espina i aprofitant que la competició europea es disputa a casa, el Lloret sortirà a la pista amb ganes de guanyar.
Pel què fa al Viareggio, és la cinquena vegada que participa a la CERS, però mai no havia arribat tan lluny. L'altra semifinal la protagonitzen el Mataró, que només havia jugat en una competició europea quan va arribar a la semifinal de la Copa d'Europa fa 41 anys, i l'Oliveirense de Portugal, que és el que té més experiència a Europa, ja que és la quinzena vegada que participa en competició europea, i fins i tot va guanyar la CERS la temporada del '96 – '97.
El primer partit, que enfrontarà el Mataró i l'Oliveirense es disputarà dissabte a les 6 de la tarda. Dues hores després, a les 8, el Lloret es veurà les cares amb el Viareggio. L'endemà, diumenge, els dos guanyadors jugaran a partir de dos quarts d'una. NRLL farà un seguiment en directe dels tres partits per saber com es desenvolupa la final a quatre de la Copa de la CERS.