Raúl Lopera, un dels finalistes en un concurs internacional de cuina a San Sebastián

Hi participen 8 professionals que opten a un únic premi dotat amb 8.000 euros.

Raúl Lopera
Raúl Lopera, un dels finalistes en un concurs internacional de cuina a San Sebastián
00:00

El cuiner Raúl Lopera, que treballa al restaurant Esperit Roca dels germans Roca, és un dels vuit finalistes que optaran a un concurs internacional de cuina amb Oli d’Oliva Verge Extra. Convocat per la Diputació de Jaén, la final es disputarà el proper 9 d’octubre al País Basc, a San Sebastián.

Ell mateix ha explicat, en declaracions a la ràdio, que sent “orgullós d’afrontar aquest nou repte” i ha avançat com serà la recepta amb la final concursarà: “combinaré productes de la costa i de la cuina andalusa, amb el missatge de la unió en la taula i la cultura”.

Com cada any, la Diputació de Jaén reuneix cuiners de tot arreu per elaborar receptes amb olis d’oliva verge extra. S’atorgarà un únic premi, dotat amb 8.000 euros.

Raúl Lopera -de 23 anys i nascut a Palafolls- es va formar en Cuina i Gastronomia a l’institut Coll i Rodés, va guanyar el premi Climent Guitart al 2019 i va quedar tercer al concurs de joves promeses de la cuina FuturoChef abans de l’estiu.

La Pànic Race ariba aquest dissabte amb castanyada, teatre i una cursa de por renovada

Els personatges, el recorregut i la història canvien per aconseguir que la cursa sigui més aterradora que mai.

El Rotary Club commemora el Dia Internacional de la Polio amb la presentació del llibre del doctor Carles Fontcuberta

“Polio y Postpolio en el Siglo XXI. La reaparición del virus” és el títol del llibre. A part de la malaltia, a la conferència també tractarà la presència del virus a les aigües residuals.

Oncolliga Lloret fa una crida a participar a la cursa «Corre per les mames» de diumenge

L'esdeveniment, que arriba a la seva tercera edició, començarà a les deu del matí des de la plaça Domènec Moner i Basart.

Míriam Prado: «Vaig rebre la notícia del càncer com si li estigués passant a algú altre»

Coincidint amb el Dia internacional contra el càncer de mama, coneixem el testimoni de la Míriam Prado i també de l'Analuz Buendía.