El PSC de Lloret de Mar demana una reunió a l’equip de govern, format per CiU i PP, sobre els canvis substancials que s’apliquen al nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM). El principal grup de l’oposició argumenta que les incorporacions vénen imposades per la comissió d’urbanisme de Girona i demanen una reunió de la comissió del pla urbanístic “perquè es tracta de canvis substancials”.
Segons el grup socialista, l’aprovació definitiva del nou POUM s’està a punt d’aprovar i això es considera d’interès, “tant per la ciutadania, que és qui en patirà directament els efectes de la seva aplicació, com evidentment per tots els partits polítics”.
El regidor d’Urbanisme, Josep Valls, ha explicat a aquesta emissora que el nou planejament urbanístic s’aprovarà de forma definitiva en el ple d’aquest mes o al del mes d’abril.