Els comerciants i l’Ajuntament han lliurat aquest dilluns un xec a Càritas de 1.600 euros. Són els diners recaptats amb la venda dels mocadors solidaris de la Festa Major de Santa Cristina.
Una bona xifra tenint en compte que aquest estiu, a causa de les restriccions, les activitats van ser poques. La regidora de Comerç, Lara Torres, afirma que estem “sorpresos, perquè tot i no celebrar la Festa Major, la gent ha fet igualment l’aportació, es tracta d’un gra de sorra més”.

La campanya solidària dels mocadors la duu a terme la secció de comerç, juntament amb l’associació de comerciants de Lloret. El president és Edu Temprano, que “aquest any Cáritas necessita ajuda arran de la pandèmia“.
Els diners que es reuneixen amb els mocadors solidaris de la Festa Major es destinen, cada any, a una causa social. Enguany, són per Càritas, que gestiona, entre d’altres, el Centre de Distribució d’Aliments, el qual proporciona atenció a més de 800 famílies de Lloret.
Una xifra molt superior que altres anys, a causa de la crisi derivada de la Covid. Lucia Echegoyen, presidenta de Cáritas, agraeix l’aportació i exposa que “aquest any hi ha molta demanda, però també hem rebut molt”.

Fins el 22 de desembre es duu a terme la recollida d’aliments per a Cáritas de Lloret. Es demanen productes bàsics, tant conserves com llet, arròs, pasta, oli o galetes, a més d’aliments infantils i productes nadalencs. Els veïns els poden portar al mateix CDA, ubicat al pavelló d’esports, o també a la resta de punts de recollida: a la policia, a la parroquia i a les escoles de la vila.