Lloret de Mar disposa d'una pàgina web que parla de la normativa, horaris, tràmits d’obertura o pàrquings referents al comerç local. El nou espai a internet va adreçat a professionals, a botiguers, però també a públic en general, i pretén convertir-se en un referent per totes les persones interessades en algun aspecte del sector comercial.
El lloc a internet, que fa un mes que és actiu, també inclou un apartat de suggeriments i un espai amb enllaços d’interès. Com veuen, és una pàgina molt completa, dissenyada per ser dinàmica i actualitzar la informació de forma constant.
Per accedir a la pàgina web del comerç de Lloret, ho han de fer a través del portal que té l’ajuntament a internet, en l’adreça www.lloret.org. Els seus responsables van decidir crear el lloc web, perquè consideraven que era una mancança que calia solucionar.
La pàgina web inclou actes programats per a potenciar l’activitat comercial de Lloret. Dos d’ells arriben a finals del mes d’agost. Un és la passarel·la de moda i l’altre és una nova edició de la botiga al carrer, que es fa coincidir amb el final de les rebaixes d’estiu. Tindran lloc el 25 i 26 d’agost.