ICV – EUiA vol que l’Ajuntament mostri el seu rebuig al tractat de lliure comerç entre Europa i els Estats Units i a la nova llei de seguretat ciutadana, coneguda com a “llei mordassa”. En aquesta línia, presenta dues mocions al ple de dilluns.
El regidor de la coalició Miguel Gracia, ha explicat que el tractat de lliure comerç ha estat negociat de manera “obscura” i “serà nefast per a la classe treballadora”. ICV – EUiA presentarà la moció al ple de manera conjunta amb En Lloret sí, se puede.
Sobre la llei mordassa, Gracia critica que també ataca a les llibertats dels ciutadans i “ens retorna a l’època del franquisme”. Segons Gracia, aquesta normativa afecta, per exemple, als empleats de l’Hospital Comarcal de Blanes, que aquests dies mostren la seva disconformitat amb la direcció pel tancament de dotze llits durant el mes d’agost. Precisament, ICV – EUiA també està en contra d’aquesta decisió de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.
El ple se celebrarà dilluns a les sis de la tarda i, com sempre, la podreu seguir en directe a través de la ràdio.